
Huawei ဟန္းဆက္သည္ စစ္တမ္းအရ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ အသံုးျပဳေနေသာ မိုဘိုင္းဖုန္းအားလံုး၏ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းနီးပါးကို ပိုင္ဆိုင္ထားေၾကာင္း၊ ၎တို႔ Huawei ကုမၸဏီအေနျဖင့္ ေရာင္းအားေစ်းကြက္ကို ပိုုင္ဆိုင္ထားေသာ္လည္း Service ပိုင္း၌ အားနည္းခဲ့ေၾကာင္း၊ Huawei ျမန္မာႏိုင္ငံ႐ံုးခ်ဳပ္မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
Service ပိုင္းအားနည္းေနသည့္အတြက္ ယခုကဲ့သို႔ တရားဝင္ အသိအမွတ္ျပဳသည့္ Service Center မ်ားကို ဖြင့္လွစ္ရျခင္းျဖစ္ၿပီး လာမည့္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏိုင္ငံအတြင္း ၿမိဳ႕အႏွံ႔ တိုးခ်ဲ႕ဖြင့္လွစ္သြားရန္ အစီအစဥ္ရွိသည္ဟု သိရသည္။ ယခု Service Center သည္ အျခားေသာ Brand မ်ားနည္းတူ Huawei အေနျဖင့္ တရားဝင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
Huawei ဟန္းဆက္မ်ားကို ျပင္ဆင္ရာ၌ အေသးစားျပင္ဆင္ျခင္းႏွင့္ အႀကီးစားျပင္ဆင္ျခင္းဟူ၍ ႏွစ္မ်ဳိးခြဲျခားလက္ခံထားၿပီး အေသးစားျပင္ဆင္မႈကို ေနရာ ၂ ေနရာ၌ လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီး အႀကီးစားျပင္ဆင္မႈကို ေနရာတစ္ေနရာ၌ လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိသည္။
ျပင္ဆင္မႈမ်ားအတြက္ ကုန္က်စရိတ္ကို ျပဳျပင္ရသည့္အမ်ဳိးအစားအလိုက္ ေစ်းႏႈန္းသတ္မွတ္ထားၿပီး ျပင္ဆင္မႈအတြက္ ပစၥည္းလက္ခံသည့္ တည္ေနရာကို ၂၆ ေန ရာသတ္မွတ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ Huawei ဟန္းဆက္မ်ားကို ကုမၸဏီအသိအမွတ္အေနျဖင့္ ဝယ္ယူသူျဖစ္ေစ၊ အျခားေသာဆိုင္မ်ားမွ ဝယ္ယူထားသည္ျဖစ္ေစ လာေရာက္ျပင္ဆင္ႏိုင္ေၾကာင္း ကုမၸဏီက ေျပာဆိုထားသည္။
အာမခံရွိသည့္ ဟန္းဆက္မ်ားအတြက္ ျပင္ဆင္ရာတြင္ အခေၾကးေငြ ေပးေဆာင္ရမည္မဟုတ္ဘဲ အာမခံရွိသည့္ဟန္းဆက္မ်ားအတြက္ လက္ခံႏွင့္ ပစၥည္းဖိုးမ်ားကို ေကာက္ခံသြားမည္ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ Service Center ၌ တ႐ုတ္ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ကၽြမ္းက်င္လုပ္သား ၂၅ ဦးျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မႈေပး သြားမည္ျဖစ္သည္။ “Center ကို သြားလာရလြယ္ကူတဲ့ေနရာမွာ ရွိေစခ်င္တယ္။ အခ်ိန္တိုတြင္းမွာလည္း ျပဳျပင္ ေပးေစခ်င္တယ္။ ေနာက္ၿပီး ျပင္ထားတဲ့ပစၥည္းေပၚမွာလည္း ကာလတစ္ခုအထိ အာမခံခ်က္ထပ္ၿပီး ေပးေစခ်င္တယ္။ အပိုပစၥည္းေတြနဲ႔ လက္ခေတြကလည္း ေလ်ာ့ၿပီးေတာ့ပဲ ယူေစခ်င္တယ္။ အခ်ဳိ႕လဲလွယ္မႈေလးေတြကိုလည္း ကုမၸဏီဆိုင္ျဖစ္တဲ့အတြက္ လက္ခမယူေစခ်င္ဘူး” ဟု Huawei ဟန္းဆက္သံုးစြဲသူ ကိုေအာင္ဆန္းျမင့္က ေျပာသည္။
ျမင့္ေက်ာ္လိႈင္
အဆင္ေျပပါေစ..
Post a Comment
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.