Android OS အသံုးျပဳထားတဲ့ သူေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ဒီတစ္ခါတင္ေပးလိုက္တာကေတာ့ မိမိတို႕ ဖုန္းမွာ အင္တာနက္က ေဒါင္းလုပ္ဆြဲရင္ ဗုိင္းရပ္မ်ားပါလာတတ္ပါတယ္ ဒီေတာ့ဘာလုပ္မလဲဆိုေတာ့ သတ္ပစ္တာေပါ့ဗ်ာ သူက ဗုိင္းရပ္ေတြကို ျမန္ျမန္လည္းသ
တ္လို႕ရပါတယ္ ျပီးေတာ ့ Flash မီး ၊အလန္း အဲဓါတ္မီးလည္းပါတယ္ ျပီးေတာ့ကိုယ့္ဘာသာကို စမ္းၾကည့္ေတာ့ေနာ္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သိပ္မသံုူးေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ပဲ စမ္းၾကေတာ့ေနာ္...ကြ်န္ေတာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ဖုန္းထဲမွာသံုးထားပါတယ္ ..
Thihahtike
09-31529999
thihahtike.it@gmail.com
မွတ္ခ်က္။ ။မိမိတို႕ဖုန္းမွာ ျပသနာတစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္လို႕ ဖုန္းဆိုင္သြားရမွာ ပိုက္ဆံကုန္မယ္လို႕ စိတ္ကူးမိရင္ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ေလးကိုလာျပီး Comment ေပးျခင္းျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ကြ်န္ေတာ့္ကိုဖုန္းဆက္ျပီးေတာ့လည္းေမးျမတ္ႏူိင္ပါတယ္။(ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ေတာ့ေျဖေပးပါ့မယ္ေနာ္)

Post a Comment

 
Top